Selecteer een pagina

Referenties over Brenda Vernee

Elk project is in goede handen bij Brenda. Het was een genoegen om haar vele jaren aan mijn zijde te hebben gehad als Office Manager en twijfelde geen moment om haar onlangs als Event Manager te vragen om onze jaarlijkse sponsormeeting te organiseren. Brenda heeft ook dit keer weer gezorgd voor een vlekkeloze uitvoering door overzicht te houden op alle details en alle zorgen uit handen te nemen. Ze zorgt ervoor dat alle stakeholders betrokken worden en is een probleemoplosser. Ik gun iedereen een Brenda als Event Manager!

Marcel Surendonk

Head of Brand Partnerships, Mojo Concerts/Live Nation NL

Brenda heeft met haar organisatorische skills in korte tijd orde kunnen scheppen in de organisatie van het Energy Challenge Event. Van lijsten maken voor benodigdheden en personele bezetting tot het meedenken en adviseren over de inrichting en aankleding van een groot event. Organisatie zit echt in haar bloed. Echt een topper die veel werk uit handen neemt maar vooral ook rust brengt in een chaotisch geheel. Super bedankt voor je inzet en hulp!

Annet Zorge

Projectmanager Energy Challenge , TU Delft

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Brenda is een kanjer. De afgelopen jaren was zij de rots in de branding bij vele deelprojecten binnen het NN North Sea Jazz Festival. Harde werker, ijzersterke organisator, oplossingsgericht, creatief, daadkrachtig en ook nog eens heel gezellig. One of a kind, highly recommended!

Jan Willem Luyken

Festivaldirecteur, NN North Sea Jazz Festival

Brenda heeft namens MOJO ontzettend veel voor de Rabobank activaties op Lowlands geregeld. Brenda is altijd de rust zelve en behoudt het overzicht. Ook onder druk en op het laatste moment kan er door Brenda van alles geregeld worden. Ik kan Brenda van harte aanbevelen, ze heeft een bak aan ervaring en is zeer professioneel.

Tom van Kuyk

Manager Brand Experience & Partnerships, Rabobank

In mijn rol als partner van het NN North Sea Jazz festival heb ik voor diverse edities van het festival prettig met Brenda samengewerkt. Zowel de projectplanning als de coördinatie en uitvoering van allerlei communicatie- en hospitality-activiteiten voor, tijdens en na het festival zijn bij haar in goede handen.

Lidia Moret

Brand Strategist, NN Group

Brenda krijgt dingen gedaan en geregeld! Ze heeft me erg geholpen bij de presentatie van onze 2030-duurzaamheidsdoelen op de conferentie van EurosonicNoorderslag. Op inhoud en vorm meegedacht en de sprekers en gespreksleider top voorbereid. Dit alles ook nog eens kalm en vriendelijk.

Kees Lamers

Duurzaamheid MOJO Concerts / AFAS Live / Ziggo Dome

Ik werk al een groot aantal jaren samen met Brenda en waardeer haar enorm om haar secure en pro-actieve rol. Ik kan er altijd op vertrouwen dat de zaken op orde zijn én dankzij haar oprechte interesse in de partners weet ze vaak ook nog precies die punten te optimaliseren die bijdragen aan een succesvolle uitvoer van de activaties. Wat ik het allermeeste waardeer is haar bijzondere gave om echt goed te luisteren waardoor ze altijd feilloos aanvoelt wat collega’s of klanten nodig hebben.

Kiki Enthoven

Accountmanager Business Partnerships, MOJO Concerts

Brenda heeft de afgelopen jaren het verschil gemaakt in onze samenwerking met MOJO door haar support bij de voorbereiding, coördinatie en planning van onze merkactivaties voor de vele festivals en het helpen afstemmen van de vele projecten. Ook op locatie als aanspreekpunt voor oa hospitality wist zij zelfs in de hectiek van het evenement alles tot in de puntjes te regelen. Ik beveel een samenwerking met haar dan ook van harte aan!

Carmen Helmink

Senior (Shopper) Marketing Manager Horeca, Leisure & Festivals, Coca-Cola European Partners

Brenda was binnen ons team de ruggengraat van de afdeling. Ze is punctueel, kan strak plannen, werkt efficiënt en ontzorgt het hele team. Van Brenda kan je ervan uitgaan dat ze de afspraken nakomt. Er waren zoveel zaken die er voor partners geregeld waren op onze festivals door Brenda, daar hoefde niemand zich zorgen te maken. Met Brenda als assistent of coördinator in je team weet je zeker dat alles goed geregeld en georganiseerd is.

Rik Meijer

Productiemanager, MOJO Concerts

Ruim 6 jaar heb ik met veel plezier samengewerkt met Brenda. Met haar in je team, kun je er 100% op vertrouwen dat ze al haar taken zeer zorgvuldig en gestructureerd uitvoert en dat deadlines gehaald worden. Ze houdt overzicht, ontzorgt het team en is continue bezig om zaken efficiënter te organiseren. Ik zou haar dan ook van harte aanbevelen aan toekomstige opdrachtgevers.

Rick van Santen

Account Manager Business Partnerships, MOJO Concerts

Brenda is een op- en top regelaar en ontzorger. Binnen ons team zorgde zij ervoor dat alles op rolletjes liep. Op de hoogte van alles wist zij altijd te ondersteunen en te priotiseren, waardoor wij als collega’s ons werk fijner en zorgelozer konden verrichten. Efficiëntie en persoonlijk contact stonden daar altijd bij centraal. Iets wat ik als heel fijn heb ervaren! Met Brenda als collega kun je rekenen op een goede coördinator en een sterke aanwinst voor je bedrijf!

Jennifer de Jong

Accountmanager, MOJO Concerts

Ik heb jaren heel prettig samen gewerkt met Brenda. Je weet wat je aan haar hebt en je kan van haar op aan. Ze heeft uitstekende organisatorische vaardigheden en werkt heel gestructureerd. Dat moet ook wel, als je manusje -van-alles bent. Brenda heeft het begrip Office Manager in de breedste zin van het woord betekenis gegeven. Contact met Brenda was altijd heel prettig, snel en duidelijk. Ze is absoluut een aanwinst voor de organisatie van ieder project en event.

Esther Delahaije

Marketing Executive, American Express

Heel fijn met Brenda vele jaren samen gewerkt. Ik kon altijd van haar op aan, goed georganiseerd en wilde graag ook helpen wanneer nodig. Ze is betrouwbaar, alles tot in de puntjes geregeld en altijd op tijd. North Sea Jazz was onze grootste klus samen en dit verliep voor alle genodigden dankzij Brenda altijd vlekkeloos.

Yoka van der Maas

General Manager, Tuned Hospitality

Having worked with Brenda for the past 4 years, I have been incredibly impressed with her professionalism and her work ethic. She is efficient, hard working and excels when dealing with tricky scenarios. Her expertise in the live event industry had been something I can rely on and trust.

Katy Hudson

Manager International Strategic Partnerships, Live Nation Entertainment

Ik ken Brenda uit mijn tijd bij Ardis. Daar was je al mijn steun in alle projectmanagement taken. Je rust, aandacht, preciezie waren nodig om mijn werk uit te kunnen voeren. Voor mij was het logisch om je te vragen toen je net voor jezelf startte. Zo fijn om na al die jaren weer samen te werken, alsof het nooit is weggeweest.

Ingvild Kil

Eigenaar, Spiegelhart

I worked directly with Brenda for 2 years and can honestly say it was an absolute pleasure. Brenda is a dedicated, attentive and capable manager that’s well versed in touring and sponsorship. I’d highly recommend working with her in any capacity!

Sam Assim

Account Executive, Momentum Worldwide

Brenda en ik hebben samen gewerkt bij Pretty Plastic waarbij we de organisatie ondersteunde en draaiende hielden. De samenwerking met Brenda was erg fijn, ze is zeer goed georganiseerd, snel en heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel waardoor je 100% zeker weet dat alles geregeld is en goed komt. Daarnaast is ze ook nog eens een heel leuk persoon, wat minstens net zo belangrijk is!
Sanne van Hattum

Pretty Plastic

Brenda is een professional door wie je zeker zaken uit handen kan laten nemen. Ze is snel, werkt efficient en stelt kritische vragen om jouw onderneming op de beste manier van dienst te zijn. Ik zou Brenda zeker aanraden voor iedereen die op zoek is naar een actieve VA die meedenkt!

Marloes de Ruiter

CEO, Weprocess

Brenda is de ideale Virtual Assistent. Doet wat ze beloofd, is super flexibel en pro-actief. Brenda neemt werk uit handen en geeft de rust dat het goed geregeld wordt. Absolute aanrader!

Alexli Gravemeijer

Oprichter De Investeringsmaatschappij, leren en investeren in verandering

Vernee Support - Brenda Vernee - Virtual Assistant - Event Support

Contact

Interesse om met mij samen te werken? Of wil je me wat vragen stellen?

Bel, mail of app mij gerust. Je kan ook je vraag stellen via onderstaand antwoordformulier of daar laten weten wanneer het je schikt dat ik contact met jou opneem.

Vernee Support
Brenda Vernee

brenda@verneesupport.nl

0612410557

Referenties over Brenda Vernee

Elk project is in goede handen bij Brenda. Het was een genoegen om haar vele jaren aan mijn zijde te hebben gehad als Office Manager en twijfelde geen moment om haar onlangs als Event Manager te vragen om onze jaarlijkse sponsormeeting te organiseren. Brenda heeft ook dit keer weer gezorgd voor een vlekkeloze uitvoering door overzicht te houden op alle details en alle zorgen uit handen te nemen. Ze zorgt ervoor dat alle stakeholders betrokken worden en is een probleemoplosser. Ik gun iedereen een Brenda als Event Manager!

Marcel Surendonk

Head of Brand Partnerships, Mojo Concerts/Live Nation NL

Brenda heeft met haar organisatorische skills in korte tijd orde kunnen scheppen in de organisatie van het Energy Challenge Event. Van lijsten maken voor benodigdheden en personele bezetting tot het meedenken en adviseren over de inrichting en aankleding van een groot event. Organisatie zit echt in haar bloed. Echt een topper die veel werk uit handen neemt maar vooral ook rust brengt in een chaotisch geheel. Super bedankt voor je inzet en hulp!

Annet Zorge

Projectmanager Energy Challenge , TU Delft

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Brenda is een kanjer. De afgelopen jaren was zij de rots in de branding bij vele deelprojecten binnen het NN North Sea Jazz Festival. Harde werker, ijzersterke organisator, oplossingsgericht, creatief, daadkrachtig en ook nog eens heel gezellig. One of a kind, highly recommended!

Jan Willem Luyken

Festivaldirecteur, NN North Sea Jazz Festival

Brenda heeft namens MOJO ontzettend veel voor de Rabobank activaties op Lowlands geregeld. Brenda is altijd de rust zelve en behoudt het overzicht. Ook onder druk en op het laatste moment kan er door Brenda van alles geregeld worden. Ik kan Brenda van harte aanbevelen, ze heeft een bak aan ervaring en is zeer professioneel.

Tom van Kuyk

Manager Brand Experience & Partnerships, Rabobank

In mijn rol als partner van het NN North Sea Jazz festival heb ik voor diverse edities van het festival prettig met Brenda samengewerkt. Zowel de projectplanning als de coördinatie en uitvoering van allerlei communicatie- en hospitality-activiteiten voor, tijdens en na het festival zijn bij haar in goede handen.

Lidia Moret

Brand Strategist, NN Group

Brenda krijgt dingen gedaan en geregeld! Ze heeft me erg geholpen bij de presentatie van onze 2030-duurzaamheidsdoelen op de conferentie van EurosonicNoorderslag. Op inhoud en vorm meegedacht en de sprekers en gespreksleider top voorbereid. Dit alles ook nog eens kalm en vriendelijk.

Kees Lamers

Duurzaamheid MOJO Concerts / AFAS Live / Ziggo Dome

Ik werk al een groot aantal jaren samen met Brenda en waardeer haar enorm om haar secure en pro-actieve rol. Ik kan er altijd op vertrouwen dat de zaken op orde zijn én dankzij haar oprechte interesse in de partners weet ze vaak ook nog precies die punten te optimaliseren die bijdragen aan een succesvolle uitvoer van de activaties. Wat ik het allermeeste waardeer is haar bijzondere gave om echt goed te luisteren waardoor ze altijd feilloos aanvoelt wat collega’s of klanten nodig hebben.

Kiki Enthoven

Accountmanager Business Partnerships, MOJO Concerts

Brenda heeft de afgelopen jaren het verschil gemaakt in onze samenwerking met MOJO door haar support bij de voorbereiding, coördinatie en planning van onze merkactivaties voor de vele festivals en het helpen afstemmen van de vele projecten. Ook op locatie als aanspreekpunt voor oa hospitality wist zij zelfs in de hectiek van het evenement alles tot in de puntjes te regelen. Ik beveel een samenwerking met haar dan ook van harte aan!

Carmen Helmink

Senior (Shopper) Marketing Manager Horeca, Leisure & Festivals, Coca-Cola European Partners

Brenda was binnen ons team de ruggengraat van de afdeling. Ze is punctueel, kan strak plannen, werkt efficiënt en ontzorgt het hele team. Van Brenda kan je ervan uitgaan dat ze de afspraken nakomt. Er waren zoveel zaken die er voor partners geregeld waren op onze festivals door Brenda, daar hoefde niemand zich zorgen te maken. Met Brenda als assistent of coördinator in je team weet je zeker dat alles goed geregeld en georganiseerd is.

Rik Meijer

Productiemanager, MOJO Concerts

Ruim 6 jaar heb ik met veel plezier samengewerkt met Brenda. Met haar in je team, kun je er 100% op vertrouwen dat ze al haar taken zeer zorgvuldig en gestructureerd uitvoert en dat deadlines gehaald worden. Ze houdt overzicht, ontzorgt het team en is continue bezig om zaken efficiënter te organiseren. Ik zou haar dan ook van harte aanbevelen aan toekomstige opdrachtgevers.

Rick van Santen

Account Manager Business Partnerships, MOJO Concerts

Brenda is een op- en top regelaar en ontzorger. Binnen ons team zorgde zij ervoor dat alles op rolletjes liep. Op de hoogte van alles wist zij altijd te ondersteunen en te priotiseren, waardoor wij als collega’s ons werk fijner en zorgelozer konden verrichten. Efficiëntie en persoonlijk contact stonden daar altijd bij centraal. Iets wat ik als heel fijn heb ervaren! Met Brenda als collega kun je rekenen op een goede coördinator en een sterke aanwinst voor je bedrijf!

Jennifer de Jong

Accountmanager, MOJO Concerts

Ik heb jaren heel prettig samen gewerkt met Brenda. Je weet wat je aan haar hebt en je kan van haar op aan. Ze heeft uitstekende organisatorische vaardigheden en werkt heel gestructureerd. Dat moet ook wel, als je manusje -van-alles bent. Brenda heeft het begrip Office Manager in de breedste zin van het woord betekenis gegeven. Contact met Brenda was altijd heel prettig, snel en duidelijk. Ze is absoluut een aanwinst voor de organisatie van ieder project en event.

Esther Delahaije

Marketing Executive, American Express

Heel fijn met Brenda vele jaren samen gewerkt. Ik kon altijd van haar op aan, goed georganiseerd en wilde graag ook helpen wanneer nodig. Ze is betrouwbaar, alles tot in de puntjes geregeld en altijd op tijd. North Sea Jazz was onze grootste klus samen en dit verliep voor alle genodigden dankzij Brenda altijd vlekkeloos.

Yoka van der Maas

General Manager, Tuned Hospitality

Having worked with Brenda for the past 4 years, I have been incredibly impressed with her professionalism and her work ethic. She is efficient, hard working and excels when dealing with tricky scenarios. Her expertise in the live event industry had been something I can rely on and trust.

Katy Hudson

Manager International Strategic Partnerships, Live Nation Entertainment

Ik ken Brenda uit mijn tijd bij Ardis. Daar was je al mijn steun in alle projectmanagement taken. Je rust, aandacht, preciezie waren nodig om mijn werk uit te kunnen voeren. Voor mij was het logisch om je te vragen toen je net voor jezelf startte. Zo fijn om na al die jaren weer samen te werken, alsof het nooit is weggeweest.

Ingvild Kil

Eigenaar, Spiegelhart

I worked directly with Brenda for 2 years and can honestly say it was an absolute pleasure. Brenda is a dedicated, attentive and capable manager that’s well versed in touring and sponsorship. I’d highly recommend working with her in any capacity!

Sam Assim

Account Executive, Momentum Worldwide

Brenda en ik hebben samen gewerkt bij Pretty Plastic waarbij we de organisatie ondersteunde en draaiende hielden. De samenwerking met Brenda was erg fijn, ze is zeer goed georganiseerd, snel en heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel waardoor je 100% zeker weet dat alles geregeld is en goed komt. Daarnaast is ze ook nog eens een heel leuk persoon, wat minstens net zo belangrijk is!
Sanne van Hattum

Pretty Plastic

Brenda is een professional door wie je zeker zaken uit handen kan laten nemen. Ze is snel, werkt efficient en stelt kritische vragen om jouw onderneming op de beste manier van dienst te zijn. Ik zou Brenda zeker aanraden voor iedereen die op zoek is naar een actieve VA die meedenkt!

Marloes de Ruiter

CEO, Weprocess

Brenda is de ideale Virtual Assistent. Doet wat ze beloofd, is super flexibel en pro-actief. Brenda neemt werk uit handen en geeft de rust dat het goed geregeld wordt. Absolute aanrader!

Alexli Gravemeijer

Oprichter De Investeringsmaatschappij, leren en investeren in verandering

Vernee Support - Brenda Vernee - Virtual Assistant - Event Support

Contact

Interesse om met mij samen te werken? Of wil je me wat vragen stellen?

Bel, mail of app mij gerust. Je kan ook je vraag stellen via onderstaand antwoordformulier of daar laten weten wanneer het je schikt dat ik contact met jou opneem.

Vernee Support
Brenda Vernee

brenda@verneesupport.nl

0612410557

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial