Over mij
Coördinator | Regelkoningin | Duizendpoot | Doorzetter | Behulpzaam | Betrouwbaar | Oplossingsgericht | Planner | Flexibel | Moeder | Muziek
Ik ben Brenda Vernee en ik doe niets liever dan mooie evenementen neerzetten. Ik geniet er enorm van om samen met een team een gemeenschappelijk doen te hebben en dit naar een hoger niveau te tillen. Het organiseren van evenementen en projecten is voor mij het mooiste vak wat er bestaat en ik krijg er nooit genoeg van.
Als ervaren eventmanager, officemanager, productie-assistent en projectmanager heb ik een schat aan kennis en ervaring opgedaan, waarmee ik evenementen en projecten tot een prachtig einde kan brengen. Ik kan snel schakelen in dynamische en snel ontwikkelende omgevingen en spring graag in waar nodig.
Ook vind ik het heerlijk om organisaties of mensen te ondersteunen om ervoor te zorgen dat zij kunnen groeien en ontwikkelen. Met een duidelijke communicatie en een oplossingsgerichte bijdrage help ik ondernemers en organisaties. Op mij kan je bouwen, ik doe wat ik zeg en lever altijd kwaliteit. Je kan met een gerust hart dingen aan mij overlaten en ik zorg ervoor dat het goed uitgevoerd wordt.
Naast een harde werker ben ik ook vrouw van Paul en moeder van twee prachtige dochters: Tess en Yara. Ik ben geboren en getogen in Den Haag en daarna verliefd geworden op de stad Delft, waar ik jaren heb gewoond. Nu mijn plek gevonden in het pittoreske dorp Den Hoorn (Zuid Holland). Gelukkig is Delft nog wel op een steenworp afstand. Het meest geniet ik bij concerten en festivals en ben ik graag in het gezelschap van vrienden en familie. Ook ga ik graag op reis en bezoek ik de mooiste plekken op aarde. Ik ben een boekenverslaafde, dus goede tips zijn altijd welkom!
Werkervaring
Productie Assistent - MOJO Concerts
Werkzaamheden die ik voor MOJO o.a. doe/heb gedaan zijn: backstage productie Down the Rabbit Hole en Lowlands, coördinatie artiestenvervoer, logiesplanning personeel festivals, organisatie jaarlijkse sponsormeeting, organisatie panel.
Juni 2021 – heden
Hoofd productie - Delft Fringe Festival
Bij het Delft Fringe Festival ben ik verantwoordelijk voor alle productionele zaken en coördineer ik alle zaken rondom de 29 locaties en het randprogramma.
September 2020 – heden
Office Manager - ZAP Concepts
Als Office Manager coördineer ik alle werkzaamheden binnen ZAP Concepts en draag ik zorg voor al hun projecten en evenementen.
September 2020 – heden
Cultuurtafel Delft
Voor de Cultuurtafel regel ik alle operationele zaken. Ik onderhoud de contacten met de leden, organiseer vergaderingen, verzorg de administratieve ondersteuning en produceer bijeenkomsten zoals het Cultuurdebat.
Oktober 2021 – heden
Interim Eventmanager - Exact
Bij Exact heb ik een aantal maanden als interim Event Manager gewerkt en hen geholpen met de lopende evenementen en locatieplanning voor 2023 en 2024. Ook heb ik de complete productie gedraagd van het Exact Eindejaarsfeest en was ik Artisthandler tijdens Exact Live 2023 in Ahoy Rotterdam.
Oktober 2022 – Juni 2023
Event Manager - Stichting Hartekind Gala 2022
Voor Stichting Hartekind heb ik in 2022 hun jaarlijkse galadiner mogen organiseren voor zo’n 300 personen in het AFAS Theater in Leusden, waarbij geld ingezameld werd voor dit prachtige goede doel.
Oktober 2022 – December 2022
Event Manager - Pink Gellac
Voor Pink Gellac heb ik een tweedaags evenement georganiseerd waarbij dag 1 in het teken stond van het introduceren van hun nieuwe brand identity bij pers, media en influencers. Dag 2 was een evenement voor hun personeel.
September 2022 – Oktober 2022
Event Manager TU Delft - Energy Challenge
Voor de TU Delft heb ik geholpen met de organisatie van de TU Energy Challenge waar ruim 1500 bezoekers/studenten aanwezig waren en in het teken stond van de energietransitie op het Bouwkunde terrein van de Faculteit.
Februari 2022 – Juni 2022
Projectleider - AMP Amsterdam
Coördinatie van verhuizing kantoor en opzetten nieuwe studio’s
September 2021 – December 2021
Productie- en Virtual Assistant - A Lot
Ondersteuning op verschillende onderdelen zoals, productieoverzichten, emailbeheer, financien, draaiboeken, offertes, etc.
Mei 2021 – Maart 2022
Eventmanager - Delft Verbindt
Februari 2021 – Maart 2022
Productie Assistent - ArtFX Events
Ondersteuning bij de productie van grote evenementen zoals Mysteryland, Dekmantel en Zomerkabinet
Juni 2021 – Augustus 2021
Virtual Assistant - Pretty Plastic
Als Virtual Assistant ondersteun in Pretty Plastic o.a. op het gebied van sales, marketing, klantcontacten, offertes, financiën en agendabeheer.
December 2020 – Februari 2022
Vrijwilligerscoördinatie -Knapsack Festival
Coördinatie van vrijwilligers tijdens het festival in Delft op 25 en 26 september 2021
September 2021
Virtual Assistant - Spiegelhart
September 2020 – Februari 2022
Productieleider - Better Earth Guerrilla
Produceren van 5 straattheater acts.
September 2021
Virtual Assistant - De Investeringsmaatschappij
Als Virtual Assistant ondersteun ik de Investeringsmaatschappij met planning, agendabeheer en algemene ondersteuning.
December 2020 – September 2021
Virtual Assistant - Weprocess
Voor Weprocess hield ik o.a. social media bij, maakte en beheerde ik de contentkalender en verrichtte overige administratie taken.
September 2020 – Februari 2021
Sr. Office Manager - MOJO Concerts
Bij MOJO ondersteunde ik de afdeling Sponsoring, had ik een coördinerende rol voor projecten en evenementen en deed ik de logistieke afhandeling voor festivals.
Augustus 2012 – September 2020
Office Manager - Ardis
Bij Ardis deed ik de planning en coördinatie van alle trainingen, leergangen en opleidingstrajecenten. Daarnaast de management- en facilitaire ondersteuning.
Juni 2006 – Juni 2012
Werkervaring
Productie Assistent - MOJO Concerts
Werkzaamheden die ik voor MOJO o.a. doe/heb gedaan zijn: backstage productie Down the Rabbit Hole en Lowlands, coördinatie artiestenvervoer, logiesplanning personeel festivals, organisatie jaarlijkse sponsormeeting, organisatie panel.
Juni 2021 – heden
Hoofd productie - Delft Fringe Festival
Bij het Delft Fringe Festival ben ik verantwoordelijk voor alle productionele zaken en coördineer ik alle zaken rondom de 29 locaties en het randprogramma.
September 2020 – heden
Office Manager - ZAP Concepts
Als Office Manager coördineer ik alle werkzaamheden binnen ZAP Concepts en draag ik zorg voor al hun projecten en evenementen.
September 2020 – heden
Cultuurtafel Delft
Voor de Cultuurtafel regel ik alle operationele zaken. Ik onderhoud de contacten met de leden, organiseer vergaderingen, verzorg de administratieve ondersteuning en produceer bijeenkomsten zoals het Cultuurdebat.
Oktober 2021 – heden
Interim Eventmanager - Exact
Oktober 2022 – Juni 2023
Event Manager - Stichting Hartekind Gala 2022
Voor Stichting Hartekind heb ik in 2022 hun jaarlijkse galadiner mogen organiseren voor zo’n 300 personen in het AFAS Theater in Leusden, waarbij geld ingezameld werd voor dit prachtige goede doel.
Oktober 2022 – December 2022
Event Manager - Pink Gellac
Voor Pink Gellac heb ik een tweedaags evenement georganiseerd waarbij dag 1 in het teken stond van het introduceren van hun nieuwe brand identity bij pers, media en influencers. Dag 2 was een evenement voor hun personeel.
September 2022 – Oktober 2022
Event Manager TU Delft - Energy Challenge
Voor de TU Delft heb ik geholpen met de organisatie van de TU Energy Challenge waar ruim 1500 bezoekers/studenten aanwezig waren en in het teken stond van de energietransitie op het Bouwkunde terrein van de Faculteit.
Februari 2022 – Juni 2022
Projectleider - AMP Amsterdam
Coördinatie van verhuizing kantoor en opzetten nieuwe studio’s
September 2021 – December 2021
Productie- en Virtual Assistant - A Lot
Mei 2021 – Maart 2022
Eventmanager - Delft Verbindt
Februari 2021 – Maart 2021
Productie Assistent - ArtFX Events
Ondersteuning bij de productie van grote evenementen zoals Mysteryland, Dekmantel en Zomerkabinet
Juni 2021 – Augustus 2021
Virtual Assistant - Pretty Plastic
December 2020 – Februari 2022
Vrijwilligerscoördinatie -Knapsack Festival
Coördinatie van vrijwilligers tijdens het festival in Delft op 25 en 26 september 2021
September 2021
Virtual Assistant - Spiegelhart
September 2020 – Februari 2022
Productieleider - Better Earth Guerrilla
Produceren van 5 straattheater acts.
September 2021
Virtual Assistant - De Investeringsmaatschappij
Als Virtual Assistant ondersteun ik de Investeringsmaatschappij met planning, agendabeheer en algemene ondersteuning.
December 2020 – September 2021
Virtual Assistant - Weprocess
Voor Weprocess hield ik o.a. social media bij, maakte en beheerde ik de contentkalender en verrichtte overige administratie taken.
September 2020 – Februari 2021
Sr. Office Manager - MOJO Concerts
Bij MOJO ondersteunde ik de afdeling Sponsoring, had ik een coördinerende rol voor projecten en evenementen en deed ik de logistieke afhandeling voor festivals.
Augustus 2012 – September 2020
Office Manager - Ardis
Bij Ardis deed ik de planning en coördinatie van alle trainingen, leergangen en opleidingstrajecenten. Daarnaast de management- en facilitaire ondersteuning.
Juni 2006 – Juni 2012
Contact
Interesse om met mij samen te werken? Of wil je me wat vragen stellen?
Bel, mail of app mij gerust. Je kan ook je vraag stellen via onderstaand antwoordformulier of daar laten weten wanneer het je schikt dat ik contact met jou opneem.
Vernee Support
Brenda Vernee