Selecteer een pagina

Over mij

Coördinator | Regelkoningin | Duizendpoot | Doorzetter | Behulpzaam | Betrouwbaar | Oplossingsgericht | Planner | Flexibel | Moeder | Muziek

Ik ben Brenda Vernee en ik doe niets liever dan mooie evenementen neerzetten. Ik geniet er enorm van om samen met een team een gemeenschappelijk doen te hebben en dit naar een hoger niveau te tillen. Het organiseren van evenementen en projecten is voor mij het mooiste vak wat er bestaat en ik krijg er nooit genoeg van.

Als ervaren eventmanager, officemanager, productie-assistent en projectmanager heb ik een schat aan kennis en ervaring opgedaan, waarmee ik evenementen en projecten tot een prachtig einde kan brengen. Ik kan snel schakelen in dynamische en snel ontwikkelende omgevingen en spring graag in waar nodig.

Ook vind ik het heerlijk om organisaties of mensen te ondersteunen om ervoor te zorgen dat zij kunnen groeien en ontwikkelen. Met een duidelijke communicatie en een oplossingsgerichte bijdrage help ik ondernemers en organisaties. Op mij kan je bouwen, ik doe wat ik zeg en lever altijd kwaliteit. Je kan met een gerust hart dingen aan mij overlaten en ik zorg ervoor dat het goed uitgevoerd wordt.

Naast een harde werker ben ik ook vrouw van Paul en moeder van twee prachtige dochters: Tess en Yara. Ik ben geboren en getogen in Den Haag en daarna verliefd geworden op de stad Delft, waar ik jaren heb gewoond. Nu mijn plek gevonden in het pittoreske dorp Den Hoorn (Zuid Holland). Gelukkig is Delft nog wel op een steenworp afstand. Het meest geniet ik bij concerten en festivals en ben ik graag in het gezelschap van vrienden en familie. Ook ga ik graag op reis en bezoek ik de mooiste plekken op aarde. Ik ben een boekenverslaafde, dus goede tips zijn altijd welkom!

Over mij - Vernee Support - Brenda Vernee - Virtual Assistant - Event Support

"Ik heb jaren heel prettig samen gewerkt met Brenda. Je weet wat je aan haar hebt en je kan van haar op aan. Ze heeft uitstekende organisatorische vaardigheden en werkt heel gestructureerd. Dat moet ook wel, als je manusje -van-alles bent. Brenda heeft het begrip Office Manager in de breedste zin van het woord betekenis gegeven. Contact met Brenda was altijd heel prettig, snel en duidelijk. Ze is absoluut een aanwinst voor de organisatie van ieder project en event."

Esther Delahaije – Marketing Executive @ American Express

"In mijn rol als partner van het NN North Sea Jazz festival heb ik voor diverse edities van het festival prettig met Brenda samengewerkt. Zowel de projectplanning als de coördinatie en uitvoering van allerlei communicatie- en hospitality-activiteiten voor, tijdens en na het festival zijn bij haar in goede handen."

Lidia Moret – Brand Strategist NN Group

"Brenda is een op- en top regelaar en ontzorger. Binnen ons team zorgde zij ervoor dat alles op rolletjes liep. Op de hoogte van alles wist zij altijd te ondersteunen en te priotiseren, waardoor wij als collega’s ons werk fijner en zorgelozer konden verrichten. Efficiëntie en persoonlijk contact stonden daar altijd bij centraal. Iets wat ik als heel fijn heb ervaren! Met Brenda als collega kun je rekenen op een goede coördinator en een sterke aanwinst voor je bedrijf!"

Jennifer de Jong – Accountmanager MOJO Concerts

Werkervaring

MOJO

Productie Assistent - MOJO Concerts

Werkzaamheden die ik voor MOJO o.a. doe/heb gedaan zijn: backstage productie Down the Rabbit Hole en Lowlands, coördinatie artiestenvervoer, logiesplanning personeel festivals, organisatie jaarlijkse sponsormeeting, organisatie panel.

Juni 2021 – heden

Delft Fringe Festival

Hoofd productie - Delft Fringe Festival

Bij het Delft Fringe Festival ben ik verantwoordelijk voor alle productionele zaken en coördineer ik alle zaken rondom de 29 locaties en het randprogramma.

September 2020 – heden

ZAP Concepts

Office Manager - ZAP Concepts

Als Office Manager coördineer ik alle werkzaamheden binnen ZAP Concepts en draag ik zorg voor al hun projecten en evenementen.

September 2020 – heden

Cultuurtafel Delft

Cultuurtafel Delft

Voor de Cultuurtafel regel ik alle operationele zaken. Ik onderhoud de contacten met de leden, organiseer vergaderingen, verzorg de administratieve ondersteuning en produceer bijeenkomsten zoals het Cultuurdebat.

Oktober 2021 – heden

Exact

Interim Eventmanager - Exact

Bij Exact heb ik een aantal maanden als interim Event Manager gewerkt en hen geholpen met de lopende evenementen en locatieplanning voor 2023 en 2024. Ook heb ik de complete productie gedraagd van het Exact Eindejaarsfeest en was ik Artisthandler tijdens Exact Live 2023 in Ahoy Rotterdam.

Oktober 2022 – Juni 2023

Stichting Hartekind

Event Manager - Stichting Hartekind Gala 2022

Voor Stichting Hartekind heb ik in 2022 hun jaarlijkse galadiner mogen organiseren voor zo’n 300 personen in het AFAS Theater in Leusden, waarbij geld ingezameld werd voor dit prachtige goede doel.

Oktober 2022 – December 2022

Pink Gellac

Event Manager - Pink Gellac

Voor Pink Gellac heb ik een tweedaags evenement georganiseerd waarbij dag 1 in het teken stond van het introduceren van hun nieuwe brand identity bij pers, media en influencers. Dag 2 was een evenement voor hun personeel.

September 2022 – Oktober 2022

TU Delft

Event Manager TU Delft - Energy Challenge

Voor de TU Delft heb ik geholpen met de organisatie van de TU Energy Challenge waar ruim 1500 bezoekers/studenten aanwezig waren en in het teken stond van de energietransitie op het Bouwkunde terrein van de Faculteit.

Februari 2022 – Juni 2022

AMP Amsterdam

Projectleider - AMP Amsterdam

Coördinatie van verhuizing kantoor en opzetten nieuwe studio’s

September 2021 – December 2021

Productie- en Virtual Assistant - A Lot

Ondersteuning op verschillende onderdelen zoals, productieoverzichten, emailbeheer, financien, draaiboeken, offertes, etc.

Mei 2021 – Maart 2022

Delft Verbindt

Eventmanager - Delft Verbindt

Het van A tot Z organiseren van 2 evenementen per jaar voor ruim 300 Delftse ondernemers

Februari 2021 – Maart 2022

ARTFX

Productie Assistent - ArtFX Events

Ondersteuning bij de productie van grote evenementen zoals Mysteryland, Dekmantel en Zomerkabinet

Juni 2021 – Augustus 2021

Pretty-Plastic

Virtual Assistant - Pretty Plastic

Als Virtual Assistant ondersteun in Pretty Plastic o.a. op het gebied van sales, marketing, klantcontacten, offertes, financiën en agendabeheer.

December 2020 – Februari 2022

Knapsack

Vrijwilligerscoördinatie -Knapsack Festival

Coördinatie van vrijwilligers tijdens het festival in Delft op 25 en 26 september 2021

September 2021

Spiegelhart

Virtual Assistant - Spiegelhart

Ik ondersteun Spiegelhart bij het inplannen van hun trainingen, plan hun content, maak de nieuwsbrieven en verzorg overige administratie taken.

September 2020 – Februari 2022

Better Earth Guerrilla

Productieleider - Better Earth Guerrilla

Produceren van 5 straattheater acts.

September 2021

De Investeringsmaatschappij

Virtual Assistant - De Investeringsmaatschappij

Als Virtual Assistant ondersteun ik de Investeringsmaatschappij met planning, agendabeheer en algemene ondersteuning.

December 2020 – September 2021

Weprocess

Virtual Assistant - Weprocess

Voor Weprocess hield ik o.a. social media bij, maakte en beheerde ik de contentkalender en verrichtte overige administratie taken.

September 2020 – Februari 2021

MOJO

Sr. Office Manager - MOJO Concerts

Bij MOJO ondersteunde ik de afdeling Sponsoring, had ik een coördinerende rol voor projecten en evenementen en deed ik de logistieke afhandeling voor festivals.

Augustus 2012 – September 2020

Ardis

Office Manager - Ardis

Bij Ardis deed ik de planning en coördinatie van alle trainingen, leergangen en opleidingstrajecenten. Daarnaast de management- en facilitaire ondersteuning.

Juni 2006 – Juni 2012

Werkervaring

MOJO

Productie Assistent - MOJO Concerts

Werkzaamheden die ik voor MOJO o.a. doe/heb gedaan zijn: backstage productie Down the Rabbit Hole en Lowlands, coördinatie artiestenvervoer, logiesplanning personeel festivals, organisatie jaarlijkse sponsormeeting, organisatie panel.

Juni 2021 – heden

Delft Fringe Festival

Hoofd productie - Delft Fringe Festival

Bij het Delft Fringe Festival ben ik verantwoordelijk voor alle productionele zaken en coördineer ik alle zaken rondom de 29 locaties en het randprogramma.

September 2020 – heden

ZAP Concepts

Office Manager - ZAP Concepts

Als Office Manager coördineer ik alle werkzaamheden binnen ZAP Concepts en draag ik zorg voor al hun projecten en evenementen.

September 2020 – heden

Cultuurtafel Delft

Cultuurtafel Delft

Voor de Cultuurtafel regel ik alle operationele zaken. Ik onderhoud de contacten met de leden, organiseer vergaderingen, verzorg de administratieve ondersteuning en produceer bijeenkomsten zoals het Cultuurdebat.

Oktober 2021 – heden

Exact

Interim Eventmanager - Exact

Bij Exact heb ik een aantal maanden als interim Event Manager gewerkt en hen geholpen met de lopende evenementen en locatieplanning voor 2023 en 2024. Ook heb ik de complete productie gedraagd van het Exact Eindejaarsfeest en was ik Artisthandler tijdens Exact Live 2023 in Ahoy Rotterdam.

Oktober 2022 – Juni 2023

Stichting Hartekind

Event Manager - Stichting Hartekind Gala 2022

Voor Stichting Hartekind heb ik in 2022 hun jaarlijkse galadiner mogen organiseren voor zo’n 300 personen in het AFAS Theater in Leusden, waarbij geld ingezameld werd voor dit prachtige goede doel.

Oktober 2022 – December 2022

Pink Gellac

Event Manager - Pink Gellac

Voor Pink Gellac heb ik een tweedaags evenement georganiseerd waarbij dag 1 in het teken stond van het introduceren van hun nieuwe brand identity bij pers, media en influencers. Dag 2 was een evenement voor hun personeel.

September 2022 – Oktober 2022

TU Delft

Event Manager TU Delft - Energy Challenge

Voor de TU Delft heb ik geholpen met de organisatie van de TU Energy Challenge waar ruim 1500 bezoekers/studenten aanwezig waren en in het teken stond van de energietransitie op het Bouwkunde terrein van de Faculteit.

Februari 2022 – Juni 2022

AMP Amsterdam

Projectleider - AMP Amsterdam

Coördinatie van verhuizing kantoor en opzetten nieuwe studio’s

September 2021 – December 2021

Productie- en Virtual Assistant - A Lot

Ondersteuning op verschillende onderdelen zoals, productieoverzichten, emailbeheer, financien, draaiboeken, offertes, etc.

Mei 2021 – Maart 2022

Delft Verbindt

Eventmanager - Delft Verbindt

Het van A tot Z organiseren van 2 evenementen per jaar voor ruim 300 Delftse ondernemers

Februari 2021 – Maart 2021

ARTFX

Productie Assistent - ArtFX Events

Ondersteuning bij de productie van grote evenementen zoals Mysteryland, Dekmantel en Zomerkabinet

Juni 2021 – Augustus 2021

Pretty Plastic

Virtual Assistant - Pretty Plastic

Als Virtual Assistant ondersteun in Pretty Plastic o.a. op het gebied van sales, marketing, klantcontacten, offertes, financiën en agendabeheer.

December 2020 – Februari 2022

Knapsack

Vrijwilligerscoördinatie -Knapsack Festival

Coördinatie van vrijwilligers tijdens het festival in Delft op 25 en 26 september 2021

September 2021

Spiegelhart

Virtual Assistant - Spiegelhart

Ik ondersteun Spiegelhart bij het inplannen van hun trainingen, plan hun content, maak de nieuwsbrieven en verzorg overige administratie taken.

September 2020 – Februari 2022

Better Earth Guerrilla

Productieleider - Better Earth Guerrilla

Produceren van 5 straattheater acts.

September 2021

De Investeringsmaatschappij

Virtual Assistant - De Investeringsmaatschappij

Als Virtual Assistant ondersteun ik de Investeringsmaatschappij met planning, agendabeheer en algemene ondersteuning.

December 2020 – September 2021

Weprocess

Virtual Assistant - Weprocess

Voor Weprocess hield ik o.a. social media bij, maakte en beheerde ik de contentkalender en verrichtte overige administratie taken.

September 2020 – Februari 2021

MOJO

Sr. Office Manager - MOJO Concerts

Bij MOJO ondersteunde ik de afdeling Sponsoring, had ik een coördinerende rol voor projecten en evenementen en deed ik de logistieke afhandeling voor festivals.

Augustus 2012 – September 2020

Ardis

Office Manager - Ardis

Bij Ardis deed ik de planning en coördinatie van alle trainingen, leergangen en opleidingstrajecenten. Daarnaast de management- en facilitaire ondersteuning.

Juni 2006 – Juni 2012

Vernee Support - Brenda Vernee - Virtual Assistant - Event Support

Contact

Interesse om met mij samen te werken? Of wil je me wat vragen stellen?

Bel, mail of app mij gerust. Je kan ook je vraag stellen via onderstaand antwoordformulier of daar laten weten wanneer het je schikt dat ik contact met jou opneem.

Vernee Support
Brenda Vernee

brenda@verneesupport.nl

0612410557

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial